Blogger Templates

Friday, July 1, 2011

kEhilAngAn.

salam.

X sumer dr kita yg cukup bersedia tok kehilangan. lbh2 lg ngan orng yg pling kita syng. dlm hidup ni. kita dah xbleh lari yg apa yg kita miliki skarang xkan slmanya akn mnjd milik kita. akn ada satu saatnya. ia memilih untk pergi. dan waktu tu. kita terpaksa lepaskn walaupun tindakan bertentangan dngn apa yg hati inginkn. berani untk mnyayangi maka bersedialah untk kehilangan. sakitnye mngkin xterkata. x terbahas dek bahasa. nmun itu hakikat kehidupan.

bnyk kli kita mnyayangi. berkali juga kita kehilangan. terkadang sakit itu tdk tertanggung. namun penghujungnya kita akn sdar. yg walau apapun yg kita bt tok pertahankn. perpisahan itu ttp akn berlaku. sadis kan. temanku pernah berkata. hidup ni mmg kejam. aq cuba menidakkn knyataan itu. nmun skrang aq xmampu tok menafikan. kerna kehilangan bgitu perit tok ditelan.

kita hnya mmpu merancang.Tuhan yg akn tentukan segalanya. bukan semua yg kita rancang akn terjadi.
Que sera sera...
what will be
will be
d future not ours 2 see....

kita sealu merancang tok slalu ada ngan orng kita syng. kita slalu nmpk yg perjalanan yg akn kita ambil nnti. dia akn ttp bersama kita. jatuh bngun kita. dia masih setia disitu. siapa kita untk melawan takdir???. bila mana smpai waktunya dia terpaksa pergi. apa yg kita bleh buat tok ubah knyataan itu???.
inilah kehidupan. kejam kan. bila sudah terlalu mnyayangi. dia diambil pergi. jauh. xtergapai dek tangan. xterjangkau dek langkahan. akhirnya. kita cuba redha. nmun apakah kita btol2 ikhlas melepaskan???

andai aq diberi pilihan. aq xingin kehilangan. dan aq tahu kamooo juga sama. nmun kuasa bukan ditangan kita....

sampai bertemu.
*wink6*

No comments:

Post a Comment