Blogger Templates

Thursday, August 25, 2011

.mAsA.ruAng.

salam.

setiap dr kita diberikan masa dan ruang yg khusus untk dr sendr. bgitu juga. masa untk melupakan.masa untk melepaskan. juga masa untk aq menilai kekurangan diri. bukan untk menyalahkan takdir ats kekurangan itu. nmun untk aq merubah kekurangan mnjd kekuatan aq nnti.

sama juga keadaanya dengan ruang yg kita ada. ruang untk kita mnghargai dr kita sendr. mnghargai dan memahami kehendak hati sendr. utamakn perasaan kita terlebih dahulu sblom kita mementingkn hati orng lain. nmun aq akui terkadang keadaan memaksa kita untk ketepikan hati dan prasaan kita sendr. hnya untk mnjga hati orng bgitu bernilai lam hati kita kan.

kini. apa yg aq inginkn cuma masa dan juga ruang. andai ada yg bertanya untk apa???.
jawabnya. aq ingin memiliki masa dan ruang itu untk aq bisa melupakan dan juga melepaskan apa yg masih aq pegang. apa yg bukan lg mnjdi milikku. bukan ingin melawan ketentuan takdir cuma aq ingin membiasakn dr sendr dengan ketiadaan itu. andai dulu kita punya seseorng yg slalu disisi. memahami dan mngerti. nmun dlm sklip mata dia pergi. rutin mula brubah. keadaan juga berbeza.tp hati masih ingin melakukan rutin itu. aq tau bukan semua orng bijak mngawal kehndak hati sendr. sama juga sperti aq.bila terlalu mngikut kata hati. tnpa sedar kita kehilangan masa bahagia yg tercipta untk kita. sayang kan. kita dah sia2kan detik tu.

masa dan ruang tu akn selalu mnjd milik kita. dan juga milik aq. nmun buat ms skarng aq memilih untk kehilangan detik bhgia itu seblom aq memulakan sesuatu yg baru. lupakan rutin itu sebelum aq membiasakan dr aq ngan rutin baru. semoga masa dan ruang yg mnjd milikku itu bisa mngajar aq untk mnjd yg lbih baikdr semlm. doaku juga untk kamooo. moga kamooo diberi kesempatan untk trus memperbaiki kekurangan dr.amin...

sampai bertemu.
*wink5*

No comments:

Post a Comment