Blogger Templates

Monday, August 29, 2011

mErdEkA rAyA

salam....

RAMADHAN akn melabuhkan tirainya. insyaAllah esok RAYA pula yg mnjelma. dikesempatan ni aq bersyukur kerna masih diberi pluang untk merasa nikmat RAMADHAN. walaupun tdak sesempurna mne nmun siapa kita untk mnntukan kurang dan lbih pahala pose seseorng tu. jalani RAMADHAN itu dngan keikhlasan.

dikesempatan yg masih berbaki ni juga aq ingin mngucapkan ;

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN....

aq sedar sebagai mnusia kita xkn pernh terlepas dr melakukan kesilapan yg sama. akan ada yg terlepas tutur kata. sikap yg kadangkala agak menjengkelkn. mohon MAAF untk segala kesilapan itu. yg disengajakan mahupun tdak. disaat kamooo mmbaca entry ni mgkin ada yg berkata. memohon maaf itu lbh mudah dr memaafkan. yup. aq mngerti kerna terkadang itu juga terdetik dihati. hanya waktu yg bisa memaafkn segalanya. kemaafan itu bukan paksaan. ikhlaskan hati untk mncari ketenangn. kerna dr sebuah kemaafan lahirnya hati yg tenang. tanpa benci tanpa dendam.

raya kali ni bgitu istimewa kerna kita juga akn mnyambut kemerderkaan. so hargailah kemerdekaan yg kita perolehi sekarang. jngan pernh alpa dngan kesenangan yg kita miliki skarang. langit tdk selalu cerah....

so tahniah Malaysia.....

smpai bertemu
*wink6*

No comments:

Post a Comment